czwartek, 12 lipca 2012

Hola !

Mega pozytywnie . Wspaniale !!!

Lepszych wakacji i pracy wymarzyć sobie nie mogłam :) !
Nasz dzień wygląda podobnie ... ponieważ Bunyola nie jest zbyt dużym miastem (można powiedzieć wioska ) nie wypuszczamy się za daleko . Choć góry wyglądają apetycznie ... jednak w dalszą podróż z 3latką to chyba nie jest zbyt dobry pomysł :)

Rozumiem !

Na początku wydawało mi się, że nie dam rady. Chyba jak każdy kto jedzie do obcego kraju nieznając prawie języka tak myśli. Ale rozumiem ! Rozumiem już co raz więcej i to jest wspaniałe. Nawet potrafię dogadać się z babcią, która nie zbyt wyraźnie mówi ;)

Przygodowa Lidka.

W mieszkaniu obok mieszka Lidka !
Opowiadałam o niej ? Nie chyba nie ;) Miła dziewczyna, jako że jest jedyną AuPair tu w Bunyoly i tak się złożyło, że jest Polką spędzam z nią wiele wolnego czasu :) Wspieramy się nawzajem nie tylko w tych ciężkich chwilach , właściwie to Lidka mnie wspiera językowo ponieważ zna hiszpański ooo wiele wiele lepiej niż ja ;)

Basen basen basen ... !

Jako że Majorkowe temperatury pewnie nie są dla nikogo zaskoczeniem (34-44 stopnie), dużo czasu spędzamy przy basenie :) Bardzo dużo. I co się okazuje moja najmłodsza podopieczna Julia... jak nigdy nie umiała skakać do basenu tak ja nieświadoma tego, nieświadomie ją nauczyłam ... jakież było zdziwienie mamusi ... ajajaj ;o

Kilka naszych zdjęć, tak żebyście nie myśleli, że zmyślam ;P ;)

Widok po przebudzeniu :) !  

 Julia z zaraz po przebudzeniu :)
 Julia i jej HelloMangitos
 Aina uwielbia malować paznokcie ! 
 Julia nurkuje ! 


 Zrelaksowana Alba ;)


 Uno , dos, tres ! Opaaaa 




Julia <3

1 komentarz:

  1. Majorka jest przecudna! Spędziłam tam najwspanialsze wakacje w życiu :) Korzystaj ile się da i nie poddawaj się w trudnych chwilach. Byłam summer aupair w Anglii i choć nie wszystko zawsze było super to po jakimś czasie dominują same dobre wspomnienia i chętnie wybrałabym się jeszcze raz! :)

    OdpowiedzUsuń