środa, 25 lipca 2012

Gdybym mogła cofnęła bym czas ...

Malowanie i lepienie figurek z masy solnej ... to coś co zabiło mój czas... czyli dwa dni sprzątania bez przerwy ;o

fakt ... było sporo śmiechu i świetna zabawa, jednak nie mogę powiedzieć że do śmiechu mi było kiedy zobaczyłam co i ile muszę posprzątać !!!

Tydzień mija dość spokojnie prócz tego że Dani troszkę rozrabia... wczorajsze przyklejenie gumy swojej młodszej koleżance do włosów nie było z jego strony zbyt rozsądne, za co czekała go surowa kara : zakaz grania na PSP . wow byłam w szoku ;)

Szczerze mówiąc jest bardzo zadowolna z rodzinki jednak kiedy patrzę na to jak dzieci są wychowywane ... nie tylko nasze bo także i sąsiadów. Totalna samowolka brak poszanowania do innych i do rzeczy (cennych rzeczy typu : PSP , laptop itd.) . Krzyki i wieczne "Magda espera " mnie dobija ; o wiecznie muszę czekać .

Ostatnio jednak nie się nie daje. Jest troszkę "ostrzej" niż na początku, nie daję się robić w balona jak na początku ;) Sprzątają , nakrywają do stołu i później z niego sprzątają, zmywają po kąpieli łazienkę i takie tam ...  Już miałam dosyć tej roboty, trzeba było wziąć ich w obroty ;)

Ostatnio broi Aina ... wczoraj po prostu myślałam ... że wyjdę z siebie (możecie sobie to wyobrazić) podczas malowania włożyła palec pomalowany czarną farbką Juli do oka ... no nie można tego nazwać dobrym zachowaniem , co najgorsze Julia nie chciała się umyć ! Więc "mala" Magda wsadziła pod kran i umyła na siłę oooh ile było krzyku i płaczu . Po 15 min jednak wszystko poszło w zapomnienie i bawiłyśmy się lalkami xD

Szczerze mówiąc powinnam się cieszyć w końcu jestem dziewczyną , domki dla lalek , pralka, suszarka, zmywarka - wszystko co można sobie wymarzyć w kuchni dla dzieci. Ale jednak wolałabym ganiać z chłopakami za piłką . Mimo że takich cudownych zabawek jako dziecko nie miałam.
I wydaje mi się, że przez to że nie miałam byłam szczęśliwsza ;)
Oni nie wiedzą w co włożyć ręce ... i wiecznie się nudzą ....
Jak dzieci w Polsce ... no ale cóż ;)
Taki jest ten nasz dzisiejszy świat ;)


kilka zdjęć :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz