wtorek, 20 listopada 2012

Zakończenie.

Przepraszam, że nie pisałam. Przepraszam, że nie dokończyłam bloga ... ale wszystko wyjaśnię niżej :)) 

Wygrałam konkurs organizowany przez PROWORK ... dziękuje bardzo serdecznie , jest mi niezmiernie miło i szczerze mówiąc TEGO SIĘ NIE SPODZIEWAŁAM ! :) 

Mój pobyt na Majorce skończył się 7 września ... jednak przygoda trwa nadal ! 
Kontakt z rodziną i tęsknota za nimi jest większa niż mogłam sobie wyobrażać ! Kiedy oglądam zdjęcia czasami łzy same spływają z oczu. 

Poznałam Adriego ... i to jest powód mojego niepisania :) Dzieci , Adri ... nie było czasu na to, żeby pisać :) Chociaż, to nie jest usprawiedliwienie ! 
Spędziłam wiele wspaniałych chwil, poznałam jeszcze więcej kultury hiszpańskiej ... a właściwie -przepraszam - KATALOŃSKIEJ ;) 

Adri odwiedził mnie już dwa razy w Polsce , nasza znajomość się rozwija i mam nadzieje, że już tak pozostanie. Przecudowny chłopak :) 

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie ... i jeżeli jeszcze się nie zdecydowaliście wyjechać zróbcie to ! 
To niesamowita przygoda, możliwość poznania wspaniałych ludzi ... Wystarczy otworzyć się na świat by czasami całkowicie zmienić swoje życie i świat który nas otacza :) 

Magda. 

kilka zdjęć: 








ADIOS MALLORCA !
I will back  :)

2 komentarze: